Napkelte 06:14 Napnyugta 17:34

Zastava Arms

Karbantartott, szép állapotban lévő Zastava Arms mauser rendszerű, 30-06 kaliberű, pofatékos tussal, golyós fegyver eladó,Luger 8x56 világítópontos távcsővel szerelve, Sellier and Bellot SPCE lőszerrel 100 m-re belőve eladó.

automata vadetető

AUTOMATA VADETETő

Automata vadetető acélvázzal 1db akkumulátorral, függesztőszerelékkel, lopásgátlóval, csigával, drótkötéllel kompletten összeszerelve. Önnek csak egy bilincset kell megoldania a felszereléshez. Naponta akár hatszor is szórhat, szórási mennyiség 0,5kg-20kg. Madárvédett, lopásgátlóval ellátott. A beüzemeléshez szaktudás nem szükséges. 1 év garancia. Kipróbált, bevált termék 19 éves referenciával.

MEGTEKINÉS
CZ-527 223 rem

CZ-527 223 REM

Eladó nagyon megkímélt állapotban lévő CZ-527-es, Burris céltávcsővel oldható Swenk céltávcső szerelékkel.

MEGTEKINÉS
Voere Mars

VOERE MARS

Tisztelt Vadásztársak! Eladó egy megkímélt, Voere Mars vegyescsövű, gyorsítós rendszerű fegyver. Frissen barnított, .222 Rem golyós, 16/70 sörétes csővel. 2017-ben vásárolt nikon prostaff 3-16x50 nikoplex szálkeresztes céltávcső+szerelék. Csere érdekel, Remington, Ruger, Tikka cal.: 22-250 win. Brno Effect Lux, cal.: .243 - .308 win.

MEGTEKINÉS
7,62x54R

7,62X54R

Magyar FÉG GV 7,62x54R puska, Zeiis Jena céltávcsővel, kitűnő képpel,, levehető szerelékkel. 2030.ig érvényes műszaki kártyával eladó.

MEGTEKINÉS
CZ 550 medium

CZ 550 MEDIUM

Megkímélt, megbízható, pontos fegyver! Kaliber váltás miatt eladó. Az ár a komplett fegyverre vonatkozik. Csere, beszámítással, minimális ráfizetéssel is lehetséges 9,3x62kaliberre. Ezen kívül eladó még tiszta képpel, jó állapotban egy Seeadler 8x56 colos és egy Hubertus 6x42 colos bajor szálkeresztes céltávcső 30 - 30 e forintért. Együtt 50eFt.

MEGTEKINÉS
Vadász puska

VADáSZ PUSKA

Kaliber váltás miatt eladó egy 6,5x57 német mauser stutzen egyedi faragott tussal,kettő elsütő billentyűvel (schnelleres) beépített lámpa foglalattal. Gyári fix hidas acél szereléken egy új WORTEX crossfire 3-9x50.es világító pontos céltávcsővel friss műszakival,a puska úgy műszakilag mint esztétikailag kifogástalan! Igazán megkímélt szép fegyver!

MEGTEKINÉS
Vadászat

VADáSZAT

Bakonycsernye Csomagos vadászat 3fő részére. Les bérlet 5 fő részére. Vadkár kiülés csoportosan szállással. 06706288397

MEGTEKINÉS
Katonai terepmintás ruha

KATONAI TEREPMINTáS RUHA

Eladó "ÚJ" ,katonai terepmintás zubbony és nadrág M-s méretben. Anyaga keresztszövésű erős ,szakadásmentes. Átvétel személyesen vagy posta ,futár utánvétes fizetés esetén,a költség a vevő terhére . Érdeklődni a 30/825-4043 telefonon.

MEGTEKINÉS
Magasles

MAGASLES

Zárt, festett, hőszigetelt magasles eladó. Belső méretek 120cm x 120 cm magasság 180cm.

MEGTEKINÉS
Tasco 3-9x40

TASCO 3-9X40

Eladó egy Tasco 3-9x40 -es céltávcső, ZKK - 600 szerelékkel, megkímélt állapotban, használatból eredő apró szépséghibákkal. Érdeklődni a :+(36) 30/8254043 telefonon.

MEGTEKINÉS
Hannoveri véreb

HANNOVERI VéREB

Eladó 6 hónapos szarvas barna, Hannoveri véreb fajtiszta szuka. Kötelező oltásokat megkapta, parazitamentes, chippel rendelkezik. 2020.8.23.-ban született. Érdeklődni 0038641313194 vagy romeo.gonter@gmail.com lehet.

MEGTEKINÉS
Schmidt-Bender 8×56

SCHMIDT-BENDER 8×56

Eladó egy 8×56-os, nem világítópontos Schmidt-Bender céltávcső A4-es szálkereszttel. Külsején használatból eredő karcok láthatóak, de optikailag tökéletes, nem torzít, éjjel is éles, szép képet ad. Szerelékkel együtt!